Jag ska ju äntligen flytta på måndag! Ska bli riktigt skönt att få det gjort… Vääääldigt mycket pappersarbete och många resor fram och tillbaka till Meinohama har det blivit. Ingenting är digitaliserat här och vid alla steg i processen har vi personligen behövt komma in till vår real estate agents kontor för att han ska kunna gå vidare (de älskar verkligen processer!!!)… Förvånas ännu en gång av den totala avsaknaden av effektivitet!

Hur som helst, på måndag smäller det! Ska ju spela ultimateturnering hela helgen, Fukuoka Open, och på onsdag åker jag på konferens till Matsuyama så det är lite tight… Jag har försökt planera så mycket som möjligt i förväg så det ska gå smidigt.

Va i Meinohama idag och rekade lite möbelaffärer och så… Köpte en spis, eller ja mer kokplatta och har tittat ut ett kylskåp (nej, inget sånt ingår här). Kul att kolla runt lite i området också… Känns riktigt bra! Ska bli så skönt att bo i en stad i framtiden!

Trots närmare 35 grader, strålande sol och enorm luftfuktighet fick jag för mig att jag skulle gå milen hem igen… Klarade 6 kilometer innan jag blev för trött (törstig!) för att orka fortsätta (tog bussen sista biten). Men jag gick iallafall den finaste delen… Tror jag kan vänja mig vid att cykla/springa den här vägen till skolan:)

