20110909-112206.jpg

Var på bio idag och såg ”Hævnen”… Dansk film med japansk text alltså… Härlig kombo! Mina fem år i Skåne hjälpte mig faktiskt konstigt nog… Och så var det ju Persbrandt!:) Kul att ha hittat en en biograf som visar massa utländska filmer och dessutom har specialpris för utbytesstudenter!

Efter filmen tänkte jag ta tunnelbanan hem för att ta en löptur… Insåg att det var lite galet att åka hem 8 k Tenjin-Meinohama för att sen gå ut och springa (antagligen tillbaka åt samma håll jag precis kommit)… ändrade alltså träningsform till promenad, vilket säkert var ett smart drag med tanke på all träningsverk jag redan har. Tog en drygt 11 km promenad hem, med Dylan i lurarna såklart:)

Bilden ovan: Momochi Beach med Yahoo Dome och Fukuoka Tower sett från Meinohama.

